czwartek, 5 marca 2015

Zabrana o zmierzchu Taken at dusk

No ładnie...Nowy Rok, Gwiazdka za nami a tu ani jednego wpisu! Tak...przepraszam... Ale u mnie już baardzo krótko do egzaminów, nauczyciele nie dają spokoju! Dzisiaj trzecia część, jednej z (moim zdaniem) najlepszej serii fantasy, 'Zabrana o zmierzchu'.
Większość kontynuacji zazwyczaj nie jest dobra, jak pierwsza część, jednak nie w przypadku Wodospadów Cienia! Każdej książki wyczekuję z nie mniejszą  niecierpliwością niż obozu w lipcu! :)
W tej części Miranda w końcu jest z Perrym (yaay!), a Kylie z Lucasem (podwójne yaay!). Mamy kolejną historię ducha, który okazuje się kimś ważniejszym dla bohaterki... (ale więcej już nie powiem!). Ponadto powoli zbliżamy się do odkrycia prawdy o tym, jak to właściwie jest. Kolejny spoiler... Na końcu dowiemy się kim tak naprawdę jest Kylie...
Ta część zaskoczyła mnie swoją niesamowitością i naprawdę ogromne brawa dla autorki!

Co najbardziej podoba mi się w tej serii, to że tomy nie są takie same. Nie problem zrobić sagę z każdą częścią podobną do siebie. Szczerze mówiąc, sądziłam, że tak samo stanie się z Wodospadami, że ten tytuł będzie spin offem. Zazwyczaj lubię mieć rację, ale w tym przypadku cieszę się, że nie! 
Naprawdę bardzo szybko mi się ją czytało, co jest jak dla mnie trochę smutne, bo ani się obejrzałam i już byłam na końcu...
Jednak to końcówka zszokowała mnie dokumentnie. Takiego obrotu nie spodziewałam się w żadnym wypadku. Cóż więcej? Wyczekuję kolejnej części i oby szybko wyszła!  

Well well... New Year, Xmas and no posts! I'm so sorry but whole December was really busy and I didn't have time to even think about blog. I was in hospital then I had practise exams and Christmas. Finally exams are really nearly which makes me kinda nervous. Today third part of Shadow Falls series, called 'Taken at Dusk'. Most of continuations are almost the same. Thought that will happen to this series but fortunately no! I can't wait for next parts!
In this part finally Miranda'll in relationship with Perry (yay!!) and Kylie with Lucas (double yaay!!). We've got next ghost's story, but this soul is really important to Kylie (no spoiler anymore!). We're so close to the end also to discover the truth about who's Kylie. Actually... at the end of the book...
This party really shocked me in positive meaning. Big applause to writer!
Thing I like the most in thi series, is that every part is different. That's no problem to write a trilogy with every part pretty same. Honestly, I thought that Shadow Falls'll be like that, like spin off. But I'm really glad it's not! 
I actually read it suprisingly fast, which is kinda sad to me. 
But the epilogy...Shocked me totally! I've never thought about something like that! What more? I really recommended I can't wait for next part!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz