sobota, 8 marca 2014

Coś innego

Zazwyczaj na moim blogu pojawiają się recenzje książek, a dziś chciałabym powiedzieć nieco o tym co się u mnie dzieje. Otóż obecnie jestem chora i robię wszystko to, czego normalnie nie robię w tygodniu czyli: leżę, czytam i oglądam różne filmy. Jednak bardzo ucieszyła mnie pewna wiadomość, otóż uważałam, że 'Wybrani' to trylogia i książka 'Zagrożeni', którą przed chwilką skończyłam czytać jest jej ostatnią częścią. Ale z tego co wyczytałam wynika, że nie jest to koniec przygód Allie. Kolejna ma wyjść w maju/czerwcu tego roku. Niestety jej to data premiery w UK, czyli na polską wersję trzeba będzie trochę poczekać... Ale jestem bardzo zadowolona, że to nie koniec. Ponadto chyba w końcu uda mi się zdobyć resztę części z 'Kronik Obdarzonych', czyli 'Istoty Ciemności' i 'Istoty Chaosu'. W Empiku pojawiły się właśnie te części (dotychczas też były ale niedostępne). Skończyłam również czytać lekturę, czyli 'Przygody Sherlocka Holmesa'. Książka na pewno znana, więc nie muszę mówić o czym jest ale bardzo mi się spodobała. Zastanawiałam się długo nad wyborem lektury dodatkowej (u mnie w szkole oprócz lektur obowiązkowych są również wymagane dwie dodatkowe, które wybieramy ze spisu lektur). W końcu postanowiłam iść tropem postanowień książkowych  i wybrałam 'Małomówny i rodzina' Małgorzaty Musierowicz, czyli pierwszą część Jeżycjady. Niestety obiecywałam sobie zacząć w końcu książkę 'Niechciana' ale jeszcze tego nie zrobiłam. W tym tygodniu mam masę sprawdzianów zaległych jak i bieżących, więc nie wiem kiedy zacznę ją czytać. W następnej notatce zrecenzuję drugą część serii 'Wybrani', czyli 'Dziedzictwo'. 

Hi. I usually desribe books in posts, but today I want to tell you something about me. I'm ill so I do very lazy things for example: read of course, lay on bed and watch films. I'm so glad, because I think that 'Wybrani' is trilogy and book 'Zagrożeni' which I finished it's last part of this stunning trilogy. But I was in mistake. I read on official page that next part 'Resistance' will be publicate on May/June on this year! It's very nice news! :) 

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście, pracy czeka Cię dużo. A jako lekturę uzupełniającą możesz zaproponować coś, co przeczytałaś, nawet jeżeli tego nie ma na liście.

    OdpowiedzUsuń