sobota, 31 maja 2014

30-DAY BOOK CHALLENGE #2

Ten tydzień zaczął się od dobrych wiadomości. Miejsce w konkursie ortograficznym i prognozy, że w weekend będzie ładna pogoda spowodowały, że mój optymizm powrócił. Dzisiaj druga część challeng'u. 

6. A book that makes you sad. 
      I think that in every books is something sad, but I especially remember series 'Hunger Games'. In every part of this stunning trilogy was something sad, for example when Finnick and Boggs gave their life for Katniss. 
   Książka, która czyni cię smutną.
      Myślę, że seria 'Igrzyska Śmierci' była dosyć smutna, szczególnie druga i trzecia część, gdzie m.in. Katniss odwiedza dystrykty poległych trybutów. Również sama wojna, w której umiera Prim, Boggs i Finnick.  


7. A book that makes you laugh.
      I rarely read funny books. I'd rather read something difficult or sad. I guess that ''staying strong' it's quite funny. This book makes my feel awake.
   Książka, która sprawia że się śmiejesz.
      Rzadko kiedy czytam śmieszne książki. Preferuję zwykle fantasy lub książki o problemach i przeżyciach. Ale 'bądź swoją siłą' nie tyle jest śmieszna, co obudziła we mnie emocje. Pozytywne i negatywne. Siła, którą Demi przekazuje w tej książce potrafi sprawić, że jesteśmy szczęśliwi. 




8. Most overrated book.
       It's hard to tell because every book which i read was incredible so idk.
   Najbardziej przereklamowana książka.
       Trudno mi to stwierdzić, ponieważ wszystkie książki, które dotychczas czytałam był cudowne. Więc nie wiem...

9. A book you thought you wouldn't like but ended up loving.
        It's definitely 'Beautiful Creatures'. I'm not sure that it's nice book, but after I read it I love Lena and Ethan so much!
   Książka, o której myślałeś, że Ci się nie spodoba, a w której ostatecznie się zakochałeś.
Definitywnie 'Piękne Istoty'! Na początku nie byłam pewna czy to ciekawa opowieść, wręcz byłam dość sceptycznie do niej nastawiona, ale po jej zakończeniu pokochałam ją całym sercem.






10. A book that reminds you of home.
        When I was 7 I love Astrid Lindgren's book called 'Ronia the Robber's Daughter'. I love this book about brave girl. 
   Książka, która przypomina ci dom.
        Kiedy miałam 7 lat uwielbiałam książkę Astrid Lindgren 'Ronja córka zbójnika' o Ronji, odważnej dziewczynce z lasu. 



   




1 komentarz: