niedziela, 23 lutego 2014

Podsumowanie

'Igrzyska Śmierci' to trylogia którą naprawdę warto przeczytać. Nie jest ona nudna- wręcz przeciwnie trzyma w napięciu. Jest trochę brutalna, to fakt, ale jej piękno równoważy całą zgrozę i powagę sytuacji. We wszystkich trzech jest coś niezwykłego i niesamowitego co przyciąga i jednocześnie odrzuca. Nie jest to seria dla ludzi o słabych nerwach, ale ja sama na początku nie byłam przekonana co do niej. Lecz kiedy zaczyna się czytać jedną z części wpada się w trans. Trwa od dopóty, dopóki nie skończy się jej czytać. W dodatku osoby z bujną wyobraźnią (takie jak ja), które lubią sobie wyobrażać to, co czytają i wcielać się w rolę bohaterów na pewno przeżyły niesamowitą przygodę w Panem. Jest to zdecydowanie jedna z najlepszych serii jakie czytałam. Mam nadzieję, że chociaż trochę zachęciłam Was do jej przeczytania i wypowiedzenia się na jej temat. Z chęcią poznam Wasze opinie na temat trylogii.


Hunger Games is trilogy which I recomended. It isn't boring but exciting. It's a little bit brutal but amazing. Adventures in every part is diffrent and incredible. I love this trilogy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz