niedziela, 21 września 2014

Nów Księżyca Dark Guardian:Dark of the Moon

Dzisiaj trzecia część serii o Strażnikach Nocy. Mam co do niej mieszane odczucia. Dlaczego? Spróbuję to zaraz wyjaśnić.
Zdecydowanie ta część ma najładniejszą okładkę z całej serii. Wydaje się taka tajemnicza. Za to wielki plus ponieważ większość czytelników (w tym ja) czyta również oczami i naprawdę dla mnie dużą rolę również gra okładka. Tytuł również zachęcający i lekko mroczny. Na początku dowiadujemy się, że podczas przemiany Brittany coś poszło nie tak i nie została wilkiem. Kiedy wraca do Wilczego Szańca udaje, że wszystko jest dobrze, okłamując wielu ludzi, w tym Radę Starszych. Reszty nie zdradzę! :)
Naprawdę sądziłam, że będzie to naprawdę udana część, lecz po jej przeczytaniu mam mieszane odczucia. Nie mam pojęcia dlaczego, ale wydała mi się nudnawa. Męczyło mnie to, że przez pół książki, Brittany próbuje ukryć prawdę, nawet wątek z Connorem nie urzekł mnie zbytnio. Może dlatego, że było to dość przewidywalne... Punktem zwrotnym jest porwanie i walka z Bio-Chrome. Tutaj coś się działo i nie mogę skrytykować, że faktycznie poczułam klimat. Ale potem znowu bardzo się zawiodłam. Jak dla mnie zakończenie było również zbyt przewidywalne... 
Naprawdę ciężko mi pisać negatywną  recenzję, ale ta książka to naprawdę lekki niewypał. Rozumiem, były trzy dziewczyny (Kayla, Lindsey, Brittany) ale dlaczego nie urozmaicono tej książki? Seria jest naprawdę wspaniała i godna polecenia, jednak moim zdaniem ta część zostawia wiele do życzenia...

Today third part of Dark Guardians's series. I've got mixed feelings about it. Why? I'll try to explain it. 
Undoubtedly this part has the most beautiful cover than other books in series. It looks mysterious. It's very nice thing because most of readers (me too!) read with eyes and for me it's important thing that book has nice cover. Title of this book is really encouraging and darkly a little. From the beginning we learn that Brittany didn't become a wolf. When she come back to her village she tries to hide it. She lies people. NO MORE SPOILER! :) 
I really thought that this part will be the best, but after I read it I've got mixed feelings. I don't know why  but for me this book was boring a little. I was sick that Brittany hides the truth. Her and Connor's romance thread wasn't very intriguing too. It was very predictable...The most interesting moment was kidnap and fight with Bio-Chrome. I can't criticize because I felt this atmoshpere of afraid and pain. But I'm really disappointed of this book.
It's really hard to write negative review but this book is dud a little. The series is incredible and I recomended it! But this part really disappointed me...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz