piątek, 19 września 2014

Pełnia Księżyca Dark Guardian: Full Moon

Dzisiaj druga część wspaniałej serii o wilkołakach. W tej książce poznajemy Lindsey, czyli jak wiadomo z pierwszej, przyjaciółkę Kayli. Życie dziewczyny jest w pełni zaplanowane. Wiadomo, że jej życiowym partnerem ma być Connor, który również pomoże jej w przemianie. Jednak wszystko diametralnie zmienia się podczas święta Letniego Przesilenia, kiedy udaje się ona na przejażdżkę z Rafem. Lindsay dowiaduje się, że chłopak, również wytatuował sobie jej imię. Kompletnie ją to szokuje i odmienia- zaplanowane dotychczas życie o 180 stopni. Ale dość już spoilerów, resztę przeczytacie sami! :)
Nie jest to trudna książka, ale do łatwych też nie należy. Lindsey musi podjąć jedną z najważniejszych decyzji w życiu, raniąc przy tym albo Rafe'a, albo Connora. Bardzo dużym plusem jest lekkość czytania oraz tajemniczość. Minusem jest to, że w połowie lektury można przewidzieć jej zakończenie. Chociaż z tym też różnie bywa bo czasem jestem okropnie zła na autorów, że specjalnie tak wikłają sytuację, ale z jednej strony jest to dobre.
Po przeczytaniu całej serii, ta książka jest moją ulubioną częścią. Teraz taka prywatna dygresja, nie wiem dlaczego tak jest, że na początku jestem sceptycznie nastawiona do książek i z początku wszystkie wydają mi się nudne. Strasznie mnie to w sobie irytuje, ale zazwyczaj, kiedy towarzyszy mi to uczucie, lektury są ZAWSZE NIESAMOWITE. 
Tą 264-stronną książkę przeczytałam w jeden wieczór. Jest to jedna z najlepszych serii o wilkołakach, którą czytałam!

Time to describe the second part of Dark Guardian's series. It's called 'Full Moon'. It's absolutely the best part and persoanlly I love this more than other 3 parts. In this book we meet Lindsey. Her life is totally boring and planned. She knows, that her life partner is Connor, and she will be with him during her tranformation. But this plans change on Summer festival when she and Rafe go to forest. Boy tell her that he painted her name on his shoulder. It makes Lindsey's world uspide down! No spoiler anymore! You must read it to know more! :) 
I read all parts of this series and I must admit that THIS is my absolutely favourite part. Okay, I should admit that when I began this part I thought 'It looks boring and I'm sure that it's boring'. I don't know why I'm skeptical when I start new series... But usually when I've got this feeling the books are incredible! This book is really easy to read. No difficult situation. I read this book during the one evening. It's the one of the best series about werewolfes  what I've ever read! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz