sobota, 11 października 2014

Delirium

Jesień przyszła już w całej okazałości. Uwielbiam każdą porę roku i nie potrafię wybrać ulubionej. Każda ma w sobie coś niesamowitego! Jesień to dla mnie pora robienia zdjęć w liściach oraz czytania książek z kubkiem herbaty, bądź czekolady. 
Dzisiaj recenzja książki 'Delirium' napisanej przez Lauren Oliver. Na początku byłam zachwycona. Ciekawy tytuł, interesująca okładka, opis również zachęcający- jednym słowem nic tylko czytać! Jednak trochę się przeliczyłam...
Pomimo świetnych rokowań, po przeczytaniu tej książki odłożyłam ją zniechęcona. Dlaczego? 
Mam mieszane odczucia. Z jednej strony zaczęła mnie nudzić, z drugiej nadal byłam pod urokiem tytułu. Tu świetnie sprawdza się powiedzenie- nie oceniaj książki po okładce- ja oceniłam i nic z tego dobrego nie wyszło. Zawiodłam się trochę. Owszem sam pomysł by z jednego z najpiękniejszych uczuć uczynić chorobą bardzo mi się spodobał. To, że główna bohaterka musiała iść na zabieg, po którym jej serce miało już tylko miarowo bić. Może zabrakło mi akcji? Jakiś mrożących krew sytuacji? Może jako fanka dość psychodelicznej literatury nie działają na mnie książki o nieco 'lżejszej' tematyce? Wiem, że każdy z nas ma inne gusta i opinie i zachęcam do wyrażania ich w komentarzach, jednak mnie ta książka nie porwała, wręcz mnie rozczarowała.
 Puentując: wszyscy książkoholicy- nie oceniajcie książki po okładce! 

Fall is everywhere! I love every season, I can't chose only my favourite one. I guess that is something special in season! Fall is time to taking photos with leaves and reading book with mug of tea or hot chocolate.
Today I want to review Lauren Lover's book called 'Delirium'. On the beginning I was delighted. Interesting title, beautiful cover and amazing short describe! Though these things when I finished this book I was...disappointed. Why? I've mixed feelings. On one hand I started to be bored, but on the other hand I was impressed about title. Never judge a book by it's cover. I did it and I'm reall unhappy. I really enjoyed the idea to make the one of the most beautiful feeling like a disease. I'm psychodelic's books fan so maybe 'lighter' books don't work? I know that everybody has other opinnion so you can write them in comments, but this book doesn't work to me. Basically it disappointed me...
Punchline for today to every bookworm: Never judge a book by it's cover!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz