sobota, 25 października 2014

Tożsamość Anioła


Powoli zbliża się zima. Czuć mroźne powietrze, kiedy idę rano do szkoły. Ostatnio mam bardzo mało czasu na czytanie, ale zawsze staram się znaleźć chociaż godzinkę. I tak przeczytałam 'Tożsamość Anioła'.
Pierwsze moje wrażenie było pozytywne. Okładka wywołała na mnie ogromne wrażenie. Sądziłam (po opisie) że będzie to opowieść typowo fantasy, o zaklinaczce duchów. Jednak się myliłam.
Wspaniały pomysł z połączeniem fantastyki z religią, pierwszy raz czytałam książkę z połączeniem tych dwóch gatunków i muszę powiedzieć że naprawdę spodobała mi się ta część. Autorka wplotła fragmenty Biblii i zadbała o to, by wszystko miało sens. 
Zawsze muszę znaleźć we wszystkim drugie dno, w tej książce również je odkryłam. Historia Andrei ma na skłonić do pewnych przemyśleń. Nie jest to tylko opowieść o potędze miłości ale również o poświęceniu. Ile ktoś jest w stanie dać drugiemu człowiekowi. 
Nigdy nie zagłębiałam się w naszą religię. Od początku września rozpoczęłam przygotowania do sakramentu bierzmowania, więc w kościele jestem częściej. Lubię słuchać Biblii. Jest to zdecydowanie najmądrzejsza książka świata. 'Tożsamość Anioła' ma charakter lekko filozoficzny. Nie jest ona łatwa do zrozumienia, ale kiedy już zagłębimy się w nią, otwiera przed nami prawdziwy Eden. 

Winter is coming! Recently I don't have too much time to reading. Anyway I try to find only about hour to read a book. 
Today I want to review Polish book 'Tożsamość Anioła'. My first impression was 'Oh man, really beautiful cover!'. I thought that it's book about ghost whisperer. But I was in mistake.
Totally excellent idea is to split fantasy with religion. I really enjoy this story! Writer mixed quotes from Bible which is really nice.
I must always find another way to everything, and finally i found it in this book. Adrea's history has to show us about the power of love and sacrifice. How much somebody can give to another person. 
I've never interested about religion. From the beginning of September I started to get ready to confir sacrament. I like listening Bible. It's definitely the wisest book ever! 'Tożsamość Anioła' is a little bit philospohical. It isn't very easy to understand but when you try to do this, our small Eden is opening. 

Ta książka bierze udział w wyzwaniu
Okładkowa Love 
http://recenzjeami.blogspot.com/2014/10/okadkowe-love.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz