niedziela, 5 października 2014

Przebudzona o świcie Awake at dawn

Wiem że jestem dość niesystematyczna, ale naprawdę trudno określić harmonogram wpisów. Staram się wstawiać przynajmniej raz w tygodniu, lecz dni robocze to dla mnie masakra! Ale nie o tym mowa, ponieważ dzisiaj będzie część z mojej ulubionej serii, a mianowicie 'Przebudzona o świcie'.
Nie mogłam się jej doczekać, ponieważ po 'Urodzonej o północy' ciągle miałam mało tej książki. Kiedy więc następna część wpadła w moje ręce, pochłonęłam ją (trudno określić to czytaniem, ponieważ wszystkie moje funkcje życiowe zostały zatrzymane aż do ostatniej strony) w niecały dzień. 
Kolejna udana część! Plusem jest to, że mamy kilka wątków pomieszanych. Nie tylko życie Kylie, ale i trochę losów Mirandy i Perry'ego (swoją drogą mam nadzieję że jednak będą razem!), coś o Delli i Holiday (skoro są tacy świetni w odczytywaniu uczuć i słuchaniu na odległość to niech w końcu użyją tych darów i przestaną mnie denerwować :D) oraz historia z przyjaciółką Sarą i kolejnym duchem. No i główny wątek 'Kim jest Kylie' oraz problemy sercowe. Z pewnością jest w tych książkach coś magicznego, co w pewien sposób odrywa od rzeczywistości. 
Wydaje mi się, że mają to do siebie, że czuje się po nich niedosyt. Chcesz dowiedzieć się co będzie dalej, kogo wybierze bohaterka ale przerywa ci...ostatnia strona. 
Moim zdaniem jest to kolejna jedna z lepszych serii, którą czytałam. Jest w niej również to co lubię, czyli nieprzewidywalność. Co chwilę dzieje się coś nowego, czego nie można się spodziewać. Idealna lektura na jesienne popołudnia!  Z ogromną niecierpliwością czekam na trzecią część!

Today second part of my favourite series called 'Awake at dawn'. I couldn't wait for it, because I never have enough of Kylie's life! When I had this book in my hands I almost ate it (it's hard to tell that I read this part because my life funtions has stopped until I finsished this part!) in one day. 
I enjoy it so much! Big asset is that there're lots of threads. Something about Miranda and Perry (Ship them so much!), something about Della and Holiday (PLEASE give Burnett a chance and stop making me mad :D) also about Sarah and ghosts! 
I think that it's the one of the best series I've ever read! I can't wait for third part!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz